Meteen naar de content

ZOMER🌞KORTINGEN: Tot -60% + GRATIS VERZENDING

Help Center

FAQ

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Wat zijn de verzendkosten?

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Waar vind ik mijn Track&Trace code?

De Track&Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Topselectie

Al onze producten worden uitgekozen volgens onze strenge kwaliteitseisen.

Rechtstreeks van bij de leverancier

Zo besparen wij opslag-, transport- en verpakkingskosten en krijg jij de beste kwaliteit voor de gunstigste prijs.

Niet tevreden, geld terug

Je kan je bestelling makkelijk retourneren tot 14 dagen na ontvangst.

Veilig betalen

Wij bieden Mollie Payments aan: De meest gebruikte collecterende Payment Service Provider van Nederland & België.